• Imprimeix

Pràctiques d'aula de secundària

Temps de lectura a l'educació secundària. Pràctiques d'aula

  • 30 minuts de lectura diària

    30 minuts de lectura diària

    Trenta minuts de lectura silenciosa, article publicat a la revista Aula de secundària, gener de 2016

    Experiència que garanteix la dedicació de mitja hora diària de lectura silenciosa a l’alumnat d’ESO.

      Descripció de l'experiència |   Galeria d'imatges |  Reportatge de Canal Blau Televisió del Garraf |  Resultats de l'enquesta de valoració de l'alumnat

  • Gust per la lectura

    Gust per la lectura

    Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora.

    Descripció |  Presentació digital curs 2012-2013 |  Presentació digital curs 2013-2014

  • Jo sóc lector... i tu?

    Jo sóc lector... i tu?

    Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

    Descripció |  Difusió de l'experiència

  • Lectura a l'aula

    Lectura a l'aula

    Projecte de Centre amb l'objectiu de fomentar el gust per la lectura a l'ESO.

    Descripció |  Difusió de l'experiència

  • Projecte de lectura

    Projecte de lectura

    Projecte de millora de la lectura de l'alumnat de tot el centre.

    Desripció |  Difusió de l'experiència

  • Moments de lectura a l'Institut / "Llegeix-me"

    Moments de lectura a l'Institut /

    Tots els alumnes gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per afinitats lectores, interactuar i fins i tot reflexionar sobre les seves lectures.

     Descripció

  • Lectura diària

    Lectura diària

    Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a diferents nivells.

     Descripció |  Descripció

  • El gust per la lectura

    El gust per la lectura

    Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que lliurement escolleixen.

     Fitxa descriptiva |  Difusió de l'experiència