El Departament d'Ensenyament posa a l'abast dels centres i serveis educatius, un servei de suport per tal de seguir la gestió de les avaries de l’equipament TIC.
Té com objectiu ajudar als responsables TIC dels centres i serveis educatius en les tasques de manteniment de l'equipament informàtic.
Qui hi pot accedir?
Qualsevol persona amb identificador XTEC que el director/a d’un centre o servei educatiu decideix encarregar-li la tasca de la gestió del manteniment de l’equipament TIC.
Obtenció de permisos Gestió d’equipament (GEPSE)
El director/a, ha d’ accedir per donar permisos a la persona que té l'encàrrec de fer la gestió de les avaries i d’inventari d’equipament.
Entrada al GEPSE
- http://www.xtec.cat/gepse
- Identificador XTEC personal del director/a.
- Contrasenya XTEC personal del director/a.
- Escolliu l'opció "Gestió de Permisos" d’equipament TIC.
L'usuari que disposi dels permisos podrà accedir a l'aplicació
Per accedir a l'aplicació cal:
- http://www.xtec.cat/gepse
- Identificador XTEC personal.
- Contrasenya XTEC personal.
Que pot fer ?
L'aplicació permet gestionar les dotacions, l’inventari i conèixer l’estat del seu equipament TIC en desplegament.
Gestionar les dotacions previstes pel Departament d’Ensenyament
- Donar avís d’avaria d’un equipament que es trobi en el seu inventari i estigui en garantia o manteniment.
- Reclamar una avaria oberta i no atesa.
- Tancar una avaria donada d’alta amb alguna errada.
- Fer el seguiment de l’estat de les avaries.